Newsletter
Jeśli chcą Państwo otrzymywać raz w tygodniu informacje o życiu antykwariatu, to zapraszam do wpisania adresu e-mail.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Badania marketingowe w twojej firmie  / G. E. Breen, A. B. Blankenship
Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Tytuł: Badania marketingowe w twojej firmie 
Autor: George E. Breen, Albert B. Blankenship
Przełożył: Andrzej Ehrlich 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995
247, [1] stron 
Format: 19,5/25,5 cm
ISBN: 83-208-1003-5
Masa: 516 g

Data wystawienia: 13.05.2015 r. 

Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, , zawiera ilustracje w tekście, posiada nieznaczne ślady po wilgoci.

Praca jest poświęcona wszystkim aspektom projektowania badań i zbierania danych w przedsiębiorstwie. Książka dla kadry menadżerskiej i studentów kierunków ekonomicznych.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Commerce / Ronald Warson

Commerce / Ronald Warson
Commerce / Ronald Warson

Tytuł: Commerce
Autor: Ronald Warson
Adres wydawniczy: Teach Yourself Books Hodder and Stoughton, 1980
213 stron
Format: 18 / 11 cm
ISBN: 0 340 26556 6

Książka jest w bardzo dobrym stanie, nieznacznie sfatygowana okładka.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

Czas na e-biznes / Barbara Gancarz (red.)

Czas na e-biznes / Barbara Gancarz (red.)
Czas na e-biznes / Barbara Gancarz (red.)

Tytuł: Czas na e-biznes

Redakcja: Barbara Gancarz

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2007

385 stron

Format: 16/23,5 cm

ISBN: 9788324607006

Masa: 620 g

Data wystawienia: 26.06.2018 r.

Książka jest w bardzo dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson
Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Tytuł: Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship)
Autor: Herbert N. Casson
Dritte Auflage [Wydanie trzecie]
Adres wydawniczy: Berlin : Josef Singer Verlag A.-G., 1931
160 stron
Format: 19/13 cm
Masa: 140 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę z tłoczeniami, okładka lekko sfatygowana.
Data wystawienia: 23.08.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego

Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego
Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego

Tytuł: Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego
Adres wydawniczy: Toruń : Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, 1999
98, [1] stron
Format: 16,5 x 23,5 cm
ISBN: 83-906308-9-3

Masa: 358 g

Data wystawienia: 10.03.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Grywalizacja : Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk

Grywalizacja : Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk
Grywalizacja : Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk

Tytuł: Grywalizacja : Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Autor: Paweł Tkaczyk   

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2012

153, [1] strony 

Format: 14/21 cm

ISBN: 9788324636242

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.05.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,00 zł

szt.

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają / Elinor Stutz

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają / Elinor Stutz
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają / Elinor Stutz

Tytuł: Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają : W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Autor: Elinor Stutz 

Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska 

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Gliwice  : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1998

235, [1] stron

Format: 14/21 cm

ISBN: 9788324609468

Masa: 320 g

Data wystawienia: 29.05.2024 r.

Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną, na kilku stanach są podkreślenia i notatki byłego właściciela, na wewnętrznej stronie przedniej okładki jest dedykacja dla byłego właściciela.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

szt.

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.

Kierowanie / James A. F. Stoner R. Edward Freeman Daniel R. Gilbert, Jr. [podpis byłej właścicielki, kilka podkreśleń ołówkiem]

Kierowanie / James A. F. Stoner R. Edward Freeman Daniel R. Gilbert, Jr. [podpis byłej właścicielki, kilka podkreśleń ołówkiem]
Kierowanie / James A. F. Stoner R. Edward Freeman Daniel R. Gilbert, Jr. [podpis byłej właścicielki, kilka podkreśleń ołówkiem]

Tytuł: Kierowanie
Autorzy: James A.F. Stoner R. Edward Freeman Daniel R. Gilber,JR.
Tłumaczył Andrzej Ehrlich
Wydanie: drugie zmienione
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne : 1998
656 stron
Format: 26/20 cm
Masa: 1435 g
ISBN: 83-208-1094-9
Książka jest w bardzo dobrym stanie, zawiera wiele wykresów i tablic. Na stronie 3 podpis długopisem byłej właścicielki książki, w spisie treści na stronie nr 5 oraz w rozdziale 21 delikatne notatki i podkreślenia ołówkiem. Twarda oprawa.
Data wystawienia: 02.01.2025
Asi

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

47,00 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Marketing  / Jerzy Dietl (wyd. III)
Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl
Wydanie: III

Nakład: 4 850 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985
406, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 83-208-0478-7
Masa: 449 g

Data wystawienia: 11.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl

Marketing / Jerzy Dietl
Marketing / Jerzy Dietl

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl 
Wydanie: II 
Nakład: 3 120 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981
331, [1] stron
Format: 14 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0159-1

Masa: 344 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Tytuł: Marketing
Autorzy: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek 
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
373, [2] strony
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0880-4

Masa: 400 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing generacji Silver : Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+ / Praca zbiorowa

Marketing generacji Silver : Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+ / Praca zbiorowa
Marketing generacji Silver : Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+ / Praca zbiorowa

Tytuł: Marketing generacji Silver : Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+

Praca zbiorowa 

Adres Wydawniczy: Warszawa : VFP Communications, 2020

246 stron

Format: 14,5/20,5 cm

ISBN: 9788395749803

Masa: 350 g

Data wystawienia: 12.09.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

98,00 zł

szt.

Marketing mix : Podstawowe zasady marketingu : Samokształcenie w biznesie / Hans-Dieter Zollondz

Marketing mix : Podstawowe zasady marketingu : Samokształcenie w biznesie / Hans-Dieter Zollondz
Marketing mix : Podstawowe zasady marketingu : Samokształcenie w biznesie / Hans-Dieter Zollondz

Tytuł: Marketing mix : Podstawowe zasady marketingu : Samokształcenie w biznesie 

Autor: Hans-Dieter Zollondz 

Przekład: Magdalena Szymańska 

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Warszawa : BC Edukacja, 2008

118, [1] strony

Format: 10,5/16 cm

ISBN: 9788361059332

Masa: 130 g

Data wystawienia: 04.06.2024 r.

Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

szt.

Marketing narracyjny : Jak budować historie, które sprzedają / Eryk Mistewicz

Marketing narracyjny : Jak budować historie, które sprzedają / Eryk Mistewicz
Marketing narracyjny : Jak budować historie, które sprzedają / Eryk Mistewicz

Tytuł: Marketing narracyjny : Jak budować historie, które sprzedają 

Autor: Eryk Mistewicz 

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2011

218 stron

Format: 14/21 cm

ISSN: 9788324635238

Masa: 280 g

Data wystawienia: 27.05.2024 r.

Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

35,00 zł

szt.

Marketing on the Internet: Multimedia Strategies for the World Wide Web / Jill H. Ellsworth, Matthew V. Ellsworth

Marketing on the Internet: Multimedia Strategies for the World Wide Web / Jill H. Ellsworth, Matthew V. Ellsworth
Marketing on the Internet: Multimedia Strategies for the World Wide Web / Jill H. Ellsworth, Matthew V. Ellsworth

Tytuł: Marketing on the Internet: Multimedia Strategies for the World Wide Web

Autor: Jill H. Ellsworth, Matthew V. Ellsworth

Adres wydawniczy: New York : John Wiley & Sons, Inc., 1995

404 strony

Format: 19,5/23,5 cm

ISBN: 0471118508

Masa: 790 g

Data wystawienia: 12.12.2016 r.

Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma sztywną okładkę, nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.

 

mar

Świetna książka z zakresu biznesu i marketingu, jest napisana w języku angielskim.

 

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Marketing polityczny. Studium porównawcze / Marek Mazur

Marketing polityczny. Studium porównawcze  / Marek Mazur
Marketing polityczny. Studium porównawcze / Marek Mazur

Tytuł: Marketing polityczny. Studium porównawcze
Autor: Marek Mazur
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007
Wydanie: I
358, [1] stron
Format: 17/24 cm
Masa: 530 g
ISBN: 9788301147372
Książka jest w dobrym stanie, ma lekko sfatygowaną oprawę.
Data wystawienia: 02.01.2023
Jus.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

70,00 zł

szt.

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski
Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Tytuł: Marketing społecznościowy : Tajniki skutecznej promocji w social media

Autor: Arkadiusz Podlaski

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo HELION, 2011

176 stron

Format: 14,5/21 cm

ISBN: 9788324628407

Masa: 250 g

Data wystawienia: 10.10.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium