Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa / Tadeusz Mendel

Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa / Tadeusz Mendel
Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa / Tadeusz Mendel

Tytuł: Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa : Materiały na III wspólną sesję Kół Naukowych 

Redakcja: Tadeusz Mendel 

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Leszno : Wyższa Szkoła Marketingu i Zarządzania, 1997

89 stron

Format: 15/21 cm

ISBN: 8390643332

Masa: 150 g

Data wystawienia: 04.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

20,00 zł

szt.

Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Badania marketingowe w twojej firmie  / G. E. Breen, A. B. Blankenship
Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Tytuł: Badania marketingowe w twojej firmie 
Autor: George E. Breen, Albert B. Blankenship
Przełożył: Andrzej Ehrlich 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995
247, [1] stron 
Format: 19,5/25,5 cm
ISBN: 83-208-1003-5
Masa: 516 g

Data wystawienia: 13.05.2015 r. 

Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, , zawiera ilustracje w tekście, posiada nieznaczne ślady po wilgoci.

Praca jest poświęcona wszystkim aspektom projektowania badań i zbierania danych w przedsiębiorstwie. Książka dla kadry menadżerskiej i studentów kierunków ekonomicznych.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Commerce / Ronald Warson

Commerce / Ronald Warson
Commerce / Ronald Warson

Tytuł: Commerce
Autor: Ronald Warson
Adres wydawniczy: Teach Yourself Books Hodder and Stoughton, 1980
213 stron
Format: 18 / 11 cm
ISBN: 0 340 26556 6

Książka jest w bardzo dobrym stanie, nieznacznie sfatygowana okładka.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson
Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Tytuł: Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship)
Autor: Herbert N. Casson
Dritte Auflage [Wydanie trzecie]
Adres wydawniczy: Berlin : Josef Singer Verlag A.-G., 1931
160 stron
Format: 19/13 cm
Masa: 140 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę z tłoczeniami, okładka lekko sfatygowana.
Data wystawienia: 23.08.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego

Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego
Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego

Tytuł: Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego
Adres wydawniczy: Toruń : Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, 1999
98, [1] stron
Format: 16,5 x 23,5 cm
ISBN: 83-906308-9-3

Masa: 358 g

Data wystawienia: 10.03.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Encyklopedia organizacji i zarządzania / Małgorzata Bednarkiewicz i inni (red.)

Encyklopedia organizacji i zarządzania / Małgorzata Bednarkiewicz i inni (red.)
Encyklopedia organizacji i zarządzania / Małgorzata Bednarkiewicz i inni (red.)

Tytuł: Encyklopedia organizacji i zarządzania
Redaktorzy: Małgorzata Bednarkiewicz, Krystyna Łubczyk, Ewa Ługowska, Jadwiga Witecka
Wydanie: I
Nakład: 30 000 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1982
672 strony
Format: 15/21 cm
Masa: 768 g
Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę z obwolutą, nieznacznie sfatygowaną (obwoluta jest podarta na grzbiecie i na krawędziach), zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 27.03.2018
Ald.

Encyklopedia polecana menedżerom, politykom, studentom i wszystkim zainteresowanym tematyką zarządzania.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki
Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Tytuł: Etyka menedżerska 
Autorzy: Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [1]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-41-6
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 198 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Inside Book Publishing / Giles Clark

Inside Book Publishing / Giles Clark
Inside Book Publishing / Giles Clark

Tytuł: Inside Book Publishing
Autor: Giles Clark
Wydanie: II
in association with Book House Training Centre
Nakład: egzemplarzy
Adres wydawniczy: London : Blueprint, 1994
218 stron
Format: 21,5 / 14cm
ISBN: 1 857130 065

Książka jest w bardzo dobrym stanie, wycofana ze zbiorów bibliotecznych - posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

32,90 zł

szt.

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Tytuł: Kierowanie
Autorzy: James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Przekład: Andrzej Ehrlich
Wydanie I zmienione
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
656 stron
Format: 26/19,5 cm
ISBN: 8320812097
Masa: 2113 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę, nie ma żadnych śladów użytkowania.
Data wystawienia: 29.03.2021
Ald.

Dostępność: brak towaru

Cena:

144,90 zł

Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Ludzie sukcesu / Jan Pottker
Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Tytuł: Ludzie sukcesu
Autor: Jan Pottker
Przełożył: Piotr Sut
Adres wydawniczy: Kłudzienko k/Warszawa : Centrum Rozwoju Twórczego Przywództwa, 1992
512 stron
Format: 16,5/24 cm
ISBN: 83-85385-79-7
Masa: 826 g
Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 10.09.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Management / Richard L. Daft

Management / Richard L. Daft
Management / Richard L. Daft

Tytuł: Management
Autor: Richard L. Daft
Język: Angielski
Wydanie: IV
Adres wydawniczy: New York, Toronto, Montreal, London, Sydney, Tokyo : The Dryden Press, 1997
862 strony
Format: 26/22,5 cm
ISBN: 0-03-017989-0
Masa: 1759 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, twarda okładka lekko przybrudzona, rogi nieco przetarte.
Data wystawienia: 06.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Marketing  / Jerzy Dietl (wyd. III)
Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl
Wydanie: III

Nakład: 4 850 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985
406, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 83-208-0478-7
Masa: 449 g

Data wystawienia: 11.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl

Marketing / Jerzy Dietl
Marketing / Jerzy Dietl

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl 
Wydanie: II 
Nakład: 3 120 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981
331, [1] stron
Format: 14 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0159-1

Masa: 344 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Tytuł: Marketing
Autorzy: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek 
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
373, [2] strony
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0880-4

Masa: 400 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski
Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Tytuł: Marketing społecznościowy : Tajniki skutecznej promocji w social media

Autor: Arkadiusz Podlaski

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo HELION, 2011

176 stron

Format: 14,5/21 cm

ISBN: 9788324628407

Masa: 250 g

Data wystawienia: 10.10.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)
Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Tytuł: Marketing w szkole wyższej : Przemiany w orientacji marketingowej

Redakcja: Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski

Adres wydawniczy: Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011

384, [1] stron

Format: 17,5/24 cm

ISBN: 9788372052995

Masa: 700 g

Data wystawienia: 17.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na niektórych stronach są podkreślenia długopisem, na stronie tytułowej jest podpis byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko
Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Tytuł: Marketing Wprowadzenie-węzłowe zagadnienia 

Autor: Anna Batko

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, 2000

206, [3]  stron

Format: 21/21 cm

ISBN: 8391399702

Masa: 410 g

Data wystawienia: 06.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną, jest naddarta na krawędzi grzbietu.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium