Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Tytuł: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor: Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wydanie: II
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1993
161, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-85530-80-0
Masa: 279 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 07.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Encyklopedia organizacji i zarządzania / Małgorzata Bednarkiewicz i inni (red.)

Encyklopedia organizacji i zarządzania / Małgorzata Bednarkiewicz i inni (red.)
Encyklopedia organizacji i zarządzania / Małgorzata Bednarkiewicz i inni (red.)

Tytuł: Encyklopedia organizacji i zarządzania
Redaktorzy: Małgorzata Bednarkiewicz, Krystyna Łubczyk, Ewa Ługowska, Jadwiga Witecka
Wydanie: I
Nakład: 30 000 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1982
672 strony
Format: 15/21 cm
Masa: 768 g
Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę z obwolutą, nieznacznie sfatygowaną (obwoluta jest podarta na grzbiecie i na krawędziach), zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 27.03.2018
Ald.

Encyklopedia polecana menedżerom, politykom, studentom i wszystkim zainteresowanym tematyką zarządzania.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Marketing  / Jerzy Dietl (wyd. III)
Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl
Wydanie: III

Nakład: 4 850 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985
406, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 83-208-0478-7
Masa: 449 g

Data wystawienia: 11.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl

Marketing / Jerzy Dietl
Marketing / Jerzy Dietl

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl 
Wydanie: II 
Nakład: 3 120 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981
331, [1] stron
Format: 14 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0159-1

Masa: 344 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora
Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Tytuł: Zarządzanie marketingowe 
Autorzy: Stefan Bosiacki, Jan Sikora 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1997
167 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-55-6

Masa: 188 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Tytuł: Marketing
Autorzy: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek 
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
373, [2] strony
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0880-4

Masa: 400 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych / Ireneusz Bielski

Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych /  Ireneusz Bielski
Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych / Ireneusz Bielski

Tytuł: Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych
Autor: Ireneusz Bielski
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1996
178, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-85731-21-1

Masa: 200 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem

Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem
Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem

Tytuł: Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem
Autorzy: Donald Petersen, John Hillkirk
Przełożyła: Barbara Kołodziejczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 1993
141, [2] stron
Format:16,5 x 24 cm
ISBN: 83-204-1593-4
Seria: Ludzie Wielkiego Sukcesu

Masa: 417 g

Data wystawienia: 11.03.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma twardą, lekko  sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego

Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego
Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego

Tytuł: Diagnoza prospektywna : Strategia rozwoju województwa kujawsko-pomorskiego
Adres wydawniczy: Toruń : Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego, 1999
98, [1] stron
Format: 16,5 x 23,5 cm
ISBN: 83-906308-9-3

Masa: 358 g

Data wystawienia: 10.03.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym / Andrzej K. Koźmiński

Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym / Andrzej K. Koźmiński
Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym / Andrzej K. Koźmiński

Tytuł: Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym
Autor: Andrzej K. Koźmiński
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998
259, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-01-12683-3

Książka jest w dobrym stanie, okładka jest nieznacznie sfatygowana.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Organizacja i zarządzanie / Dżermen Gwisziani

Organizacja i zarządzanie / Dżermen Gwisziani
Organizacja i zarządzanie / Dżermen Gwisziani

Tytuł: Organizacja i zarządzanie
Autor: Dżermen Gwisziani
Wydanie: II
Nakład: 6 350 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa, Książka i Wiedza, 1976
639, [1] strony
Format: 14,5/20,5 cm

Książka jest w dobrym stanie, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter
Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Tytuł: Public Relations. Kreowanie reputacji firmy [prywatyzacja]
Autor: Zbigniew Zemler
Adres wydawniczy: Warszawa : Poltext, 1992
Wydanie pierwsze
144, [8] stron
Format: 11,6 / 16,2 cm
Masa: 154 g
ISBN: 83-85366-33-4
Książka jest w dobrym stanie, okładka jest lekko zabrudzona i sfatygowana. W środku książka jest w dobrym stanie, posiada liczne czarno-białe wykresy w tekście. Blok książki jest zabrudzony.
Data wystawienia: 15.02.2022
Zos.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,00 zł

szt.

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska
Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Tytuł: Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia
Autor: Grażyna Krzyminiewska
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1998
197, [2] stron
Format: 14/20,5 cm
ISBN: 83-86827-96-3
Masa: 221 g
Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 11.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Tytuł: Zarys marketingu
Autor: Ireneusz Bielski
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 1996
176, [2] stron
Format: 14,5/20,5 cm
ISBN: 83-906225-0-5
Masa: 187 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 22.10.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Tytuł: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni

Redakcja: Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2010

158 stron

Format: 17/24 cm

ISBN: 9788388936920

Masa: 300 g

Data wystawienia: 19.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na kilku stronach są notatki byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

16,90 zł

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa
To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

Tytuł: To Day (Photo world) : Picturing the Word

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Londyn : Brak nazwy wydawnictwa, brak roku wydania

83, [5] stron

Format: 25/21,5 cm

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.09.2022 r.

Książka (czasopismo) jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.                                                                

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,00 zł

szt.

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń
Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Tytuł: Ochrona danych osobowych 

Autor: Aldona Małgorzata Dereń

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998
99 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-87636-64-5
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 121 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium