Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Praktyka zarządzania  / Peter Drucker
Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Tytuł: Praktyka zarządzania
Autor: Peter Drucker
Przełożyli: Tomasz Basiuk, Zygmunt Broniarek, Janusz Gołębiowski
Adres wydawniczy: Warszawa : Nowoczesność, 1994
431 stron
Format:14 x 20,5 cm
ISBN: 83-901815-0-9
Seria: Biblioteka Nowoczesności
Masa: 462 g
Data wystawienia: 10.03.2015
Książka jest w dobrym stanie. Ma lekko sfatygowaną okładkę (ślady po zagięciach). Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem

Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem
Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem

Tytuł: Praca zespołowa : Nowe pomysły zarządzania na lata 90. Doświadczenia i koncepcje zarządzania koncernem
Autorzy: Donald Petersen, John Hillkirk
Przełożyła: Barbara Kołodziejczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 1993
141, [2] stron
Format:16,5 x 24 cm
ISBN: 83-204-1593-4
Seria: Ludzie Wielkiego Sukcesu

Masa: 417 g

Data wystawienia: 11.03.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma twardą, lekko  sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa
Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Tytuł: Podstawy marketingu sieciowego 

Praca zbiorowa

Adres Wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo R.FM, 2017

39, [2] stron

Format: 13/20 cm

ISBN: 9788394470081

Masa: 160 g

Data wystawienia: 19.03.2023 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,00 zł

szt.

Organizacja i zarządzanie / Dżermen Gwisziani

Organizacja i zarządzanie / Dżermen Gwisziani
Organizacja i zarządzanie / Dżermen Gwisziani

Tytuł: Organizacja i zarządzanie
Autor: Dżermen Gwisziani
Wydanie: II
Nakład: 6 350 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa, Książka i Wiedza, 1976
639, [1] strony
Format: 14,5/20,5 cm

Książka jest w dobrym stanie, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym / Andrzej K. Koźmiński

Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym / Andrzej K. Koźmiński
Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym / Andrzej K. Koźmiński

Tytuł: Odrabianie zaległości : Zmiany organizacji i zarządzenia w byłym bloku socjalistycznym
Autor: Andrzej K. Koźmiński
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998
259, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-01-12683-3

Książka jest w dobrym stanie, okładka jest nieznacznie sfatygowana.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska
Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Tytuł: Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia
Autor: Grażyna Krzyminiewska
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1998
197, [2] stron
Format: 14/20,5 cm
ISBN: 83-86827-96-3
Masa: 221 g
Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 11.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń
Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Tytuł: Ochrona danych osobowych 

Autor: Aldona Małgorzata Dereń

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998
99 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-87636-64-5
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 121 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska
Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Tytuł: Negocjacje zbiorowe
Autor: Stanisława Borkowska 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997
282, [2] strony
Format: 15 x 21 cm
ISBN: 83-208-1055-8

Masa: 325 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko
Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Tytuł: Marketing Wprowadzenie-węzłowe zagadnienia 

Autor: Anna Batko

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, 2000

206, [3]  stron

Format: 21/21 cm

ISBN: 8391399702

Masa: 410 g

Data wystawienia: 06.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną, jest naddarta na krawędzi grzbietu.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,00 zł

szt.

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)
Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Tytuł: Marketing w szkole wyższej : Przemiany w orientacji marketingowej

Redakcja: Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski

Adres wydawniczy: Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011

384, [1] stron

Format: 17,5/24 cm

ISBN: 9788372052995

Masa: 700 g

Data wystawienia: 17.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na niektórych stronach są podkreślenia długopisem, na stronie tytułowej jest podpis byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski
Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Tytuł: Marketing społecznościowy : Tajniki skutecznej promocji w social media

Autor: Arkadiusz Podlaski

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo HELION, 2011

176 stron

Format: 14,5/21 cm

ISBN: 9788324628407

Masa: 250 g

Data wystawienia: 10.10.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Tytuł: Marketing
Autorzy: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek 
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
373, [2] strony
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0880-4

Masa: 400 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl

Marketing / Jerzy Dietl
Marketing / Jerzy Dietl

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl 
Wydanie: II 
Nakład: 3 120 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981
331, [1] stron
Format: 14 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0159-1

Masa: 344 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Marketing  / Jerzy Dietl (wyd. III)
Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl
Wydanie: III

Nakład: 4 850 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985
406, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 83-208-0478-7
Masa: 449 g

Data wystawienia: 11.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Management / Richard L. Daft

Management / Richard L. Daft
Management / Richard L. Daft

Tytuł: Management
Autor: Richard L. Daft
Język: Angielski
Wydanie: IV
Adres wydawniczy: New York, Toronto, Montreal, London, Sydney, Tokyo : The Dryden Press, 1997
862 strony
Format: 26/22,5 cm
ISBN: 0-03-017989-0
Masa: 1759 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, twarda okładka lekko przybrudzona, rogi nieco przetarte.
Data wystawienia: 06.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Ludzie sukcesu / Jan Pottker
Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Tytuł: Ludzie sukcesu
Autor: Jan Pottker
Przełożył: Piotr Sut
Adres wydawniczy: Kłudzienko k/Warszawa : Centrum Rozwoju Twórczego Przywództwa, 1992
512 stron
Format: 16,5/24 cm
ISBN: 83-85385-79-7
Masa: 826 g
Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 10.09.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Tytuł: Kierowanie
Autorzy: James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Przekład: Andrzej Ehrlich
Wydanie I zmienione
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
656 stron
Format: 26/19,5 cm
ISBN: 8320812097
Masa: 2113 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę, nie ma żadnych śladów użytkowania.
Data wystawienia: 29.03.2021
Ald.

Dostępność: brak towaru

Cena:

144,90 zł

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium