Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Tytuł: Kierowanie
Autorzy: James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Przekład: Andrzej Ehrlich
Wydanie I zmienione
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
656 stron
Format: 26/19,5 cm
ISBN: 8320812097
Masa: 2113 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę, nie ma żadnych śladów użytkowania.
Data wystawienia: 29.03.2021
Ald.

Dostępność: brak towaru

Cena:

144,90 zł

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Tytuł: Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka
Autorzy: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2011
308, [1] stron
Format: 15,5 x 23 cm
ISBN: 83-7641-433-1

Masa: 409 g

Data wystawienia: 01.02.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

48,90 zł

szt.

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell
The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell

Tytuł: The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
Adres wydawniczy: New Tork-Boston-London : Little, Brown and Company, 2002
301, [1] stron
Format: 21 / 14 cm
ISBN: 978-0-316-34662-7

Książka jest w bardzo dobrym stanie, nieznacznie sfatygowana okładka.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson
Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Tytuł: Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship)
Autor: Herbert N. Casson
Dritte Auflage [Wydanie trzecie]
Adres wydawniczy: Berlin : Josef Singer Verlag A.-G., 1931
160 stron
Format: 19/13 cm
Masa: 140 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę z tłoczeniami, okładka lekko sfatygowana.
Data wystawienia: 23.08.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Management / Richard L. Daft

Management / Richard L. Daft
Management / Richard L. Daft

Tytuł: Management
Autor: Richard L. Daft
Język: Angielski
Wydanie: IV
Adres wydawniczy: New York, Toronto, Montreal, London, Sydney, Tokyo : The Dryden Press, 1997
862 strony
Format: 26/22,5 cm
ISBN: 0-03-017989-0
Masa: 1759 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, twarda okładka lekko przybrudzona, rogi nieco przetarte.
Data wystawienia: 06.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Inside Book Publishing / Giles Clark

Inside Book Publishing / Giles Clark
Inside Book Publishing / Giles Clark

Tytuł: Inside Book Publishing
Autor: Giles Clark
Wydanie: II
in association with Book House Training Centre
Nakład: egzemplarzy
Adres wydawniczy: London : Blueprint, 1994
218 stron
Format: 21,5 / 14cm
ISBN: 1 857130 065

Książka jest w bardzo dobrym stanie, wycofana ze zbiorów bibliotecznych - posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

32,90 zł

szt.

The Logic of Life / Tim Harford

The Logic of Life / Tim Harford
The Logic of Life / Tim Harford

Tytuł: The Logic of Life
Autor: Tim Harford
Adres wydawniczy: London : Abacus, 2009
272, [2] strony
Format: 19,5 / 12,5 cm
ISBN: 978-0-349-12041-6

Książka jest w bardzo dobrym stanie.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Ludzie sukcesu / Jan Pottker
Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Tytuł: Ludzie sukcesu
Autor: Jan Pottker
Przełożył: Piotr Sut
Adres wydawniczy: Kłudzienko k/Warszawa : Centrum Rozwoju Twórczego Przywództwa, 1992
512 stron
Format: 16,5/24 cm
ISBN: 83-85385-79-7
Masa: 826 g
Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 10.09.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa
Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

 

Tytuł: Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions

Praca zbiorowa

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Kielce : Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 2015

59 stron + CD

Format: 20,5/20,5 cm

Masa: 390 g

Data wystawienia: 01.05.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę nieznacznie sfatygowaną, zawiera ilustracje w teście i płytę CD oraz tłumaczenie na język angielski.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko
Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Tytuł: Marketing Wprowadzenie-węzłowe zagadnienia 

Autor: Anna Batko

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, 2000

206, [3]  stron

Format: 21/21 cm

ISBN: 8391399702

Masa: 410 g

Data wystawienia: 06.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną, jest naddarta na krawędzi grzbietu.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,00 zł

szt.

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)
Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Tytuł: Marketing w szkole wyższej : Przemiany w orientacji marketingowej

Redakcja: Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski

Adres wydawniczy: Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011

384, [1] stron

Format: 17,5/24 cm

ISBN: 9788372052995

Masa: 700 g

Data wystawienia: 17.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na niektórych stronach są podkreślenia długopisem, na stronie tytułowej jest podpis byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski
Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Tytuł: Marketing społecznościowy : Tajniki skutecznej promocji w social media

Autor: Arkadiusz Podlaski

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo HELION, 2011

176 stron

Format: 14,5/21 cm

ISBN: 9788324628407

Masa: 250 g

Data wystawienia: 10.10.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Tytuł: Strategia produktu 

Autor: Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski 

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994

178, [2] stron

Format: 14,5/20,5 cm

ISBN: 8320809665

Masa: 230 g

Data wystawienia: 03.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,00 zł

szt.

Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Praktyka zarządzania  / Peter Drucker
Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Tytuł: Praktyka zarządzania
Autor: Peter Drucker
Przełożyli: Tomasz Basiuk, Zygmunt Broniarek, Janusz Gołębiowski
Adres wydawniczy: Warszawa : Nowoczesność, 1994
431 stron
Format:14 x 20,5 cm
ISBN: 83-901815-0-9
Seria: Biblioteka Nowoczesności
Masa: 462 g
Data wystawienia: 10.03.2015
Książka jest w dobrym stanie. Ma lekko sfatygowaną okładkę (ślady po zagięciach). Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Badania marketingowe w twojej firmie  / G. E. Breen, A. B. Blankenship
Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Tytuł: Badania marketingowe w twojej firmie 
Autor: George E. Breen, Albert B. Blankenship
Przełożył: Andrzej Ehrlich 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995
247, [1] stron 
Format: 19,5/25,5 cm
ISBN: 83-208-1003-5
Masa: 516 g

Data wystawienia: 13.05.2015 r. 

Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, , zawiera ilustracje w tekście, posiada nieznaczne ślady po wilgoci.

Praca jest poświęcona wszystkim aspektom projektowania badań i zbierania danych w przedsiębiorstwie. Książka dla kadry menadżerskiej i studentów kierunków ekonomicznych.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta

Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta
Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta

Tytuł: Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej
Autor: Marian Mikuta
Nakład: 8 250 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Związkowe CRZZ, 1964
154, [2] strony
Format: 20,5/14,5 cm
Seria: Biblioteka Pracownika Kulturalno-Oświatowego
Masa: 168 g
Książka jest w dobrym stanie, zawiera czarno-białe ilustracje, wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 04.08.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce / Izabela Seredocha

Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce / Izabela Seredocha
Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce / Izabela Seredocha

Tytuł: Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce
Autor: Izabela Seredocha
Adres wydawniczy: Elbląg : Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 2007
266 strony
Format: 24x16,5 cm
ISBN: 978-83-89113-26-0

Masa: 452 g

Książka jest w bardzo dobrym stanie.

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,90 zł

szt.

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa
Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Tytuł: Podstawy marketingu sieciowego 

Praca zbiorowa

Adres Wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo R.FM, 2017

39, [2] stron

Format: 13/20 cm

ISBN: 9788394470081

Masa: 160 g

Data wystawienia: 19.03.2023 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium