Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Tytuł: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor: Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wydanie: II
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1993
161, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-85530-80-0
Masa: 279 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 07.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Marketing  / Jerzy Dietl (wyd. III)
Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl
Wydanie: III

Nakład: 4 850 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985
406, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 83-208-0478-7
Masa: 449 g

Data wystawienia: 11.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl

Marketing / Jerzy Dietl
Marketing / Jerzy Dietl

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl 
Wydanie: II 
Nakład: 3 120 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981
331, [1] stron
Format: 14 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0159-1

Masa: 344 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora
Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Tytuł: Zarządzanie marketingowe 
Autorzy: Stefan Bosiacki, Jan Sikora 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1997
167 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-55-6

Masa: 188 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Tytuł: Marketing
Autorzy: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek 
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
373, [2] strony
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0880-4

Masa: 400 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter
Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Tytuł: Public Relations. Kreowanie reputacji firmy [prywatyzacja]
Autor: Zbigniew Zemler
Adres wydawniczy: Warszawa : Poltext, 1992
Wydanie pierwsze
144, [8] stron
Format: 11,6 / 16,2 cm
Masa: 154 g
ISBN: 83-85366-33-4
Książka jest w dobrym stanie, okładka jest lekko zabrudzona i sfatygowana. W środku książka jest w dobrym stanie, posiada liczne czarno-białe wykresy w tekście. Blok książki jest zabrudzony.
Data wystawienia: 15.02.2022
Zos.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,00 zł

szt.

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska
Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Tytuł: Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia
Autor: Grażyna Krzyminiewska
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1998
197, [2] stron
Format: 14/20,5 cm
ISBN: 83-86827-96-3
Masa: 221 g
Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 11.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Tytuł: Zarys marketingu
Autor: Ireneusz Bielski
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 1996
176, [2] stron
Format: 14,5/20,5 cm
ISBN: 83-906225-0-5
Masa: 187 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 22.10.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Tytuł: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni

Redakcja: Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2010

158 stron

Format: 17/24 cm

ISBN: 9788388936920

Masa: 300 g

Data wystawienia: 19.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na kilku stronach są notatki byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

16,90 zł

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa
To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

Tytuł: To Day (Photo world) : Picturing the Word

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Londyn : Brak nazwy wydawnictwa, brak roku wydania

83, [5] stron

Format: 25/21,5 cm

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.09.2022 r.

Książka (czasopismo) jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.                                                                

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,00 zł

szt.

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń
Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Tytuł: Ochrona danych osobowych 

Autor: Aldona Małgorzata Dereń

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998
99 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-87636-64-5
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 121 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski
Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Tytuł: Prezentacja siebie i firmy 
Autor: Julian Nadolski 

Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [25]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-43-2
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 252 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki
Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Tytuł: Etyka menedżerska 
Autorzy: Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [1]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-41-6
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 198 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska
Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Tytuł: Negocjacje zbiorowe
Autor: Stanisława Borkowska 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997
282, [2] strony
Format: 15 x 21 cm
ISBN: 83-208-1055-8

Masa: 325 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Tytuł: Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania
Autorka: Zofia Mikołajczyk
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999
325, [3] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 830111021X
Masa: 499 g
Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, wewnątrz bez śladów użytkowania.
Data wystawienia: 08.03.2024
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

szt.

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa
Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Tytuł: Terminologia Marketing : Sprawdź swój angielski

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo WILGA, 2001

47, [5] strony

Format: 30/21 cm

ISBN: 8371566107

Masa: 200 g

Data wystawienia: 08.12.2019 r.

Książka jest w dobrym, jak na używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

The Marketing Plan / William A. Cohen

The Marketing Plan / William A. Cohen
The Marketing Plan / William A. Cohen

Tytuł: The Marketing Plan
Autor: William A. Cohen
Język: angielski
Adres wydawniczy: New York, Chichester, Brisbane, Tornoto, Singapore : John Wiley & Sons, Inc., 1995
318 stron
Format: 27,5/21,5 cm
ISBN: 0-471-58071-6
Masa: 794 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana.
Data wystawienia: 20.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium