Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Tytuł: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor: Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wydanie: II
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1993
161, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-85530-80-0
Masa: 279 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 07.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Marketing  / Jerzy Dietl (wyd. III)
Marketing / Jerzy Dietl (wyd. III)

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl
Wydanie: III

Nakład: 4 850 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1985
406, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm

ISBN: 83-208-0478-7
Masa: 449 g

Data wystawienia: 11.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Jerzy Dietl

Marketing / Jerzy Dietl
Marketing / Jerzy Dietl

Tytuł: Marketing 
Autor: Jerzy Dietl 
Wydanie: II 
Nakład: 3 120 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1981
331, [1] stron
Format: 14 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0159-1

Masa: 344 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora
Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Tytuł: Zarządzanie marketingowe 
Autorzy: Stefan Bosiacki, Jan Sikora 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1997
167 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-55-6

Masa: 188 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek

Tytuł: Marketing
Autorzy: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek 
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe wydawnictwo Ekonomiczne, 1993
373, [2] strony
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-208-0880-4

Masa: 400 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska
Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Tytuł: Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia
Autor: Grażyna Krzyminiewska
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1998
197, [2] stron
Format: 14/20,5 cm
ISBN: 83-86827-96-3
Masa: 221 g
Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 11.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Tytuł: Zarys marketingu
Autor: Ireneusz Bielski
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 1996
176, [2] stron
Format: 14,5/20,5 cm
ISBN: 83-906225-0-5
Masa: 187 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 22.10.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń
Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Tytuł: Ochrona danych osobowych 

Autor: Aldona Małgorzata Dereń

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998
99 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-87636-64-5
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 121 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski
Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Tytuł: Prezentacja siebie i firmy 
Autor: Julian Nadolski 

Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [25]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-43-2
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 252 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki
Etyka menedżerska / Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Tytuł: Etyka menedżerska 
Autorzy: Bogdan Nogalski, Janusz Śniadecki

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [1]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-41-6
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 198 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska
Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Tytuł: Negocjacje zbiorowe
Autor: Stanisława Borkowska 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997
282, [2] strony
Format: 15 x 21 cm
ISBN: 83-208-1055-8

Masa: 325 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa
Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Tytuł: Terminologia Marketing : Sprawdź swój angielski

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo WILGA, 2001

47, [5] strony

Format: 30/21 cm

ISBN: 8371566107

Masa: 200 g

Data wystawienia: 08.12.2019 r.

Książka jest w dobrym, jak na używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

The Marketing Plan / William A. Cohen

The Marketing Plan / William A. Cohen
The Marketing Plan / William A. Cohen

Tytuł: The Marketing Plan
Autor: William A. Cohen
Język: angielski
Adres wydawniczy: New York, Chichester, Brisbane, Tornoto, Singapore : John Wiley & Sons, Inc., 1995
318 stron
Format: 27,5/21,5 cm
ISBN: 0-471-58071-6
Masa: 794 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana.
Data wystawienia: 20.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Badania marketingowe w twojej firmie  / G. E. Breen, A. B. Blankenship
Badania marketingowe w twojej firmie / G. E. Breen, A. B. Blankenship

Tytuł: Badania marketingowe w twojej firmie 
Autor: George E. Breen, Albert B. Blankenship
Przełożył: Andrzej Ehrlich 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995
247, [1] stron 
Format: 19,5/25,5 cm
ISBN: 83-208-1003-5
Masa: 516 g

Data wystawienia: 13.05.2015 r. 

Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, , zawiera ilustracje w tekście, posiada nieznaczne ślady po wilgoci.

Praca jest poświęcona wszystkim aspektom projektowania badań i zbierania danych w przedsiębiorstwie. Książka dla kadry menadżerskiej i studentów kierunków ekonomicznych.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Praktyka zarządzania  / Peter Drucker
Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Tytuł: Praktyka zarządzania
Autor: Peter Drucker
Przełożyli: Tomasz Basiuk, Zygmunt Broniarek, Janusz Gołębiowski
Adres wydawniczy: Warszawa : Nowoczesność, 1994
431 stron
Format:14 x 20,5 cm
ISBN: 83-901815-0-9
Seria: Biblioteka Nowoczesności
Masa: 462 g
Data wystawienia: 10.03.2015
Książka jest w dobrym stanie. Ma lekko sfatygowaną okładkę (ślady po zagięciach). Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Ludzie sukcesu / Jan Pottker
Ludzie sukcesu / Jan Pottker

Tytuł: Ludzie sukcesu
Autor: Jan Pottker
Przełożył: Piotr Sut
Adres wydawniczy: Kłudzienko k/Warszawa : Centrum Rozwoju Twórczego Przywództwa, 1992
512 stron
Format: 16,5/24 cm
ISBN: 83-85385-79-7
Masa: 826 g
Książka jest w dobrym, jak na książkę używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 10.09.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Tytuł: Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka
Autorzy: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2011
308, [1] stron
Format: 15,5 x 23 cm
ISBN: 83-7641-433-1

Masa: 409 g

Data wystawienia: 01.02.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

48,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium