Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Tytuł: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni

Redakcja: Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2010

158 stron

Format: 17/24 cm

ISBN: 9788388936920

Masa: 300 g

Data wystawienia: 19.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na kilku stronach są notatki byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

16,90 zł

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa
To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

Tytuł: To Day (Photo world) : Picturing the Word

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Londyn : Brak nazwy wydawnictwa, brak roku wydania

83, [5] stron

Format: 25/21,5 cm

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.09.2022 r.

Książka (czasopismo) jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.                                                                

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,00 zł

szt.

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Tytuł: Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania
Autorka: Zofia Mikołajczyk
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999
325, [3] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 830111021X
Masa: 499 g
Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, wewnątrz bez śladów użytkowania.
Data wystawienia: 08.03.2024
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

szt.

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa
Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

 

Tytuł: Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions

Praca zbiorowa

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Kielce : Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 2015

59 stron + CD

Format: 20,5/20,5 cm

Masa: 390 g

Data wystawienia: 01.05.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę nieznacznie sfatygowaną, zawiera ilustracje w teście i płytę CD oraz tłumaczenie na język angielski.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Tytuł: Strategia produktu 

Autor: Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski 

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994

178, [2] stron

Format: 14,5/20,5 cm

ISBN: 8320809665

Masa: 230 g

Data wystawienia: 03.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,00 zł

szt.

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter
Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Tytuł: Public Relations. Kreowanie reputacji firmy [prywatyzacja]
Autor: Zbigniew Zemler
Adres wydawniczy: Warszawa : Poltext, 1992
Wydanie pierwsze
144, [8] stron
Format: 11,6 / 16,2 cm
Masa: 154 g
ISBN: 83-85366-33-4
Książka jest w dobrym stanie, okładka jest lekko zabrudzona i sfatygowana. W środku książka jest w dobrym stanie, posiada liczne czarno-białe wykresy w tekście. Blok książki jest zabrudzony.
Data wystawienia: 15.02.2022
Zos.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,00 zł

szt.

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa
Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Tytuł: Podstawy marketingu sieciowego 

Praca zbiorowa

Adres Wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo R.FM, 2017

39, [2] stron

Format: 13/20 cm

ISBN: 9788394470081

Masa: 160 g

Data wystawienia: 19.03.2023 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,00 zł

szt.

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko
Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Tytuł: Marketing Wprowadzenie-węzłowe zagadnienia 

Autor: Anna Batko

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, 2000

206, [3]  stron

Format: 21/21 cm

ISBN: 8391399702

Masa: 410 g

Data wystawienia: 06.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną, jest naddarta na krawędzi grzbietu.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,00 zł

szt.

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)
Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Tytuł: Marketing w szkole wyższej : Przemiany w orientacji marketingowej

Redakcja: Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski

Adres wydawniczy: Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011

384, [1] stron

Format: 17,5/24 cm

ISBN: 9788372052995

Masa: 700 g

Data wystawienia: 17.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na niektórych stronach są podkreślenia długopisem, na stronie tytułowej jest podpis byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski
Marketing społecznościowy / Arkadiusz Podlaski

Tytuł: Marketing społecznościowy : Tajniki skutecznej promocji w social media

Autor: Arkadiusz Podlaski

Adres wydawniczy: Gliwice : Wydawnictwo HELION, 2011

176 stron

Format: 14,5/21 cm

ISBN: 9788324628407

Masa: 250 g

Data wystawienia: 10.10.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.

Management / Richard L. Daft

Management / Richard L. Daft
Management / Richard L. Daft

Tytuł: Management
Autor: Richard L. Daft
Język: Angielski
Wydanie: IV
Adres wydawniczy: New York, Toronto, Montreal, London, Sydney, Tokyo : The Dryden Press, 1997
862 strony
Format: 26/22,5 cm
ISBN: 0-03-017989-0
Masa: 1759 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, twarda okładka lekko przybrudzona, rogi nieco przetarte.
Data wystawienia: 06.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Tytuł: Kierowanie
Autorzy: James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Przekład: Andrzej Ehrlich
Wydanie I zmienione
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
656 stron
Format: 26/19,5 cm
ISBN: 8320812097
Masa: 2113 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę, nie ma żadnych śladów użytkowania.
Data wystawienia: 29.03.2021
Ald.

Dostępność: brak towaru

Cena:

144,90 zł

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.

Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa / Tadeusz Mendel

Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa / Tadeusz Mendel
Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa / Tadeusz Mendel

Tytuł: Analiza konkurencyjnego otoczenia przedsiębiorstwa : Materiały na III wspólną sesję Kół Naukowych 

Redakcja: Tadeusz Mendel 

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Leszno : Wyższa Szkoła Marketingu i Zarządzania, 1997

89 stron

Format: 15/21 cm

ISBN: 8390643332

Masa: 150 g

Data wystawienia: 04.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

20,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium