Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa
Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

 

Tytuł: Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions

Praca zbiorowa

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Kielce : Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 2015

59 stron + CD

Format: 20,5/20,5 cm

Masa: 390 g

Data wystawienia: 01.05.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę nieznacznie sfatygowaną, zawiera ilustracje w teście i płytę CD oraz tłumaczenie na język angielski.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa
Podstawy marketingu sieciowego / Praca zbiorowa

Tytuł: Podstawy marketingu sieciowego 

Praca zbiorowa

Adres Wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo R.FM, 2017

39, [2] stron

Format: 13/20 cm

ISBN: 9788394470081

Masa: 160 g

Data wystawienia: 19.03.2023 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,00 zł

szt.

Management / Richard L. Daft

Management / Richard L. Daft
Management / Richard L. Daft

Tytuł: Management
Autor: Richard L. Daft
Język: Angielski
Wydanie: IV
Adres wydawniczy: New York, Toronto, Montreal, London, Sydney, Tokyo : The Dryden Press, 1997
862 strony
Format: 26/22,5 cm
ISBN: 0-03-017989-0
Masa: 1759 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, twarda okładka lekko przybrudzona, rogi nieco przetarte.
Data wystawienia: 06.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Kierowanie / James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.

Tytuł: Kierowanie
Autorzy: James A.F. Stoner, R. Edward Freeman, Daniel R. Gilbert, jr.
Przekład: Andrzej Ehrlich
Wydanie I zmienione
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
656 stron
Format: 26/19,5 cm
ISBN: 8320812097
Masa: 2113 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę, nie ma żadnych śladów użytkowania.
Data wystawienia: 29.03.2021
Ald.

Dostępność: brak towaru

Cena:

144,90 zł

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing / Bruno Ballardini

Tytuł: Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza : Jak kościół wymyślił marketing
Autor: Bruno Ballardini
Przełożył Michał Oleksiuk
Wydanie I
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2008
218, [5] stron
Format: 13/20,5 cm
ISBN: 9788374144094
Masa: 286 g
Data wystawienia: 24.11.2023
Książka jest w bardzo dobrym stanie. Ma nieznacznie sfatygowaną okładkę, z drobnym zagięciem z tyłu. Poza tym brak śladów użytkowania. Twarda oprawa.
Wik.
Opis wydawcy: "Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste". Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako "cztery p" (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji "sprzedawca - klient", w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować "markę" Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Kościół katolicki jako pierwszy zdał sobie sprawę, że sama reklama nie wystarczy, by zadowolić wszystkich odbiorców. Jako pierwszy - zanim jeszcze Kotler sformułował swoje techniczne porady - zastosował w praktyce bardzo zaawansowaną formę communication mix, a była nią msza. To genialny multimedialny spektakl, w którym pieśni przeplatają się z monologami, muzyka z momentami ciszy, indywidualne pocieszenie z kontaktami pomiędzy wykonawcami a konsumentami.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

15,00 zł

szt.

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson
Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship) / Herbert N. Casson

Tytuł: Der tuchtige Verkaufer (Better Salesmanship)
Autor: Herbert N. Casson
Dritte Auflage [Wydanie trzecie]
Adres wydawniczy: Berlin : Josef Singer Verlag A.-G., 1931
160 stron
Format: 19/13 cm
Masa: 140 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, ma twardą oprawę z tłoczeniami, okładka lekko sfatygowana.
Data wystawienia: 23.08.2017
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium