Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Tytuł: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor: Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wydanie: II
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1993
161, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-85530-80-0
Masa: 279 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 07.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora
Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Tytuł: Zarządzanie marketingowe 
Autorzy: Stefan Bosiacki, Jan Sikora 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1997
167 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-55-6

Masa: 188 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Tytuł: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni

Redakcja: Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2010

158 stron

Format: 17/24 cm

ISBN: 9788388936920

Masa: 300 g

Data wystawienia: 19.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na kilku stronach są notatki byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

16,90 zł

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Tytuł: Zarys marketingu
Autor: Ireneusz Bielski
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 1996
176, [2] stron
Format: 14,5/20,5 cm
ISBN: 83-906225-0-5
Masa: 187 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 22.10.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa
To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

Tytuł: To Day (Photo world) : Picturing the Word

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Londyn : Brak nazwy wydawnictwa, brak roku wydania

83, [5] stron

Format: 25/21,5 cm

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.09.2022 r.

Książka (czasopismo) jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.                                                                

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,00 zł

szt.

The Marketing Plan / William A. Cohen

The Marketing Plan / William A. Cohen
The Marketing Plan / William A. Cohen

Tytuł: The Marketing Plan
Autor: William A. Cohen
Język: angielski
Adres wydawniczy: New York, Chichester, Brisbane, Tornoto, Singapore : John Wiley & Sons, Inc., 1995
318 stron
Format: 27,5/21,5 cm
ISBN: 0-471-58071-6
Masa: 794 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana.
Data wystawienia: 20.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa
Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Tytuł: Terminologia Marketing : Sprawdź swój angielski

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo WILGA, 2001

47, [5] strony

Format: 30/21 cm

ISBN: 8371566107

Masa: 200 g

Data wystawienia: 08.12.2019 r.

Książka jest w dobrym, jak na używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Tytuł: Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania
Autorka: Zofia Mikołajczyk
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999
325, [3] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 830111021X
Masa: 499 g
Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, wewnątrz bez śladów użytkowania.
Data wystawienia: 08.03.2024
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

szt.

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Tytuł: Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka
Autorzy: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2011
308, [1] stron
Format: 15,5 x 23 cm
ISBN: 83-7641-433-1

Masa: 409 g

Data wystawienia: 01.02.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

48,90 zł

szt.

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Tytuł: Strategia produktu 

Autor: Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski 

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994

178, [2] stron

Format: 14,5/20,5 cm

ISBN: 8320809665

Masa: 230 g

Data wystawienia: 03.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,00 zł

szt.

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter
Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Tytuł: Public Relations. Kreowanie reputacji firmy [prywatyzacja]
Autor: Zbigniew Zemler
Adres wydawniczy: Warszawa : Poltext, 1992
Wydanie pierwsze
144, [8] stron
Format: 11,6 / 16,2 cm
Masa: 154 g
ISBN: 83-85366-33-4
Książka jest w dobrym stanie, okładka jest lekko zabrudzona i sfatygowana. W środku książka jest w dobrym stanie, posiada liczne czarno-białe wykresy w tekście. Blok książki jest zabrudzony.
Data wystawienia: 15.02.2022
Zos.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,00 zł

szt.

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski
Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Tytuł: Prezentacja siebie i firmy 
Autor: Julian Nadolski 

Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [25]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-43-2
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 252 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Praktyka zarządzania  / Peter Drucker
Praktyka zarządzania / Peter Drucker

Tytuł: Praktyka zarządzania
Autor: Peter Drucker
Przełożyli: Tomasz Basiuk, Zygmunt Broniarek, Janusz Gołębiowski
Adres wydawniczy: Warszawa : Nowoczesność, 1994
431 stron
Format:14 x 20,5 cm
ISBN: 83-901815-0-9
Seria: Biblioteka Nowoczesności
Masa: 462 g
Data wystawienia: 10.03.2015
Książka jest w dobrym stanie. Ma lekko sfatygowaną okładkę (ślady po zagięciach). Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska
Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia / Grażyna Krzyminiewska

Tytuł: Od walki do współpracy : negocjacyjna sztuka zawierania porozumienia
Autor: Grażyna Krzyminiewska
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1998
197, [2] stron
Format: 14/20,5 cm
ISBN: 83-86827-96-3
Masa: 221 g
Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 11.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń
Ochrona danych osobowych / Aldona Małgorzata Dereń

Tytuł: Ochrona danych osobowych 

Autor: Aldona Małgorzata Dereń

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1998
99 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-87636-64-5
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 121 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Joa

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska
Negocjacje zbiorowe / Stanisława Borkowska

Tytuł: Negocjacje zbiorowe
Autor: Stanisława Borkowska 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997
282, [2] strony
Format: 15 x 21 cm
ISBN: 83-208-1055-8

Masa: 325 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie.  Ma lekko sfatygowaną okładkę. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko
Marketing Wprowadzenie : Węzłowe zagadnienia / Anna Batko

Tytuł: Marketing Wprowadzenie-węzłowe zagadnienia 

Autor: Anna Batko

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, 2000

206, [3]  stron

Format: 21/21 cm

ISBN: 8391399702

Masa: 410 g

Data wystawienia: 06.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną, jest naddarta na krawędzi grzbietu.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,00 zł

szt.

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)
Marketing w szkole wyższej / Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski (red.)

Tytuł: Marketing w szkole wyższej : Przemiany w orientacji marketingowej

Redakcja: Grażyna Nowaczyk, Dariusz Sobolewski

Adres wydawniczy: Poznań: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2011

384, [1] stron

Format: 17,5/24 cm

ISBN: 9788372052995

Masa: 700 g

Data wystawienia: 17.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na niektórych stronach są podkreślenia długopisem, na stronie tytułowej jest podpis byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

26,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium