Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Kupując u nas mają Państwo gwarancję solidności i uczciwości - jesteśmy legalnie działającą firmą. Naszym priorytetem jest staranne i szybkie realizowanie zamówień a w efekcie zadowolenie klientów. Dlatego na każdym etapie transakcji dokładamy wszelkich starań aby zakupione u nas książki trafiały do Państwa szybko i bezpiecznie. Każdą zakupioną u nas książkę mogą Państwo zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania (książka nie może mieć śladów użytkowania innych niż te podane w opisie produktu przed sprzedażą). Ponieważ jako antykwariat sprzedajemy głównie przedmioty używane, to możemy gwarantować tylko dokładny opis każdego uszkodzenia, stopnia zużycia przedmiotów z naszej oferty. Opis stanu fizycznego przedmiotów z naszej oferty znajduje się za każdym razem w opisie książki i dokładamy wszelkich starań aby był dokładny. Oferowane przez nas przedmioty zostały wyprodukowane kilkadziesiąt lub kilkaset lat temu i ich producenci często już nie funkcjonują, więc też niczego nie zagwarantują. Jeśli tylko ktoś chce zwrócić kupiony u nas przedmiot lub jest niezadowolony z jakiejkolwiek przyczyny z zakupu u nas, to zawsze chętnie przyjmujemy zwroty i pozytywnie załatwiamy wszelkie wątpliwości. Nikogo nie zmuszamy do kupowania u nas:)

Poniższa procedura reklamacyjna jest zamieszczona dla porządku, w rzeczywistości wszystkie wątpliwości rozstrzygamy na korzyść klienta i nie trzeba żadnych pism ani procedur żeby zwrócić nam kupioną rzecz. Prosimy o wiadomość mailową, telefoniczną lub na Facebooku zawierającą Państwa numer konta do zwrotu należności i wysyłkę zwracanego produktu na adres: Toruński Antykwariat Księgarski, ul. Wysoka 16, 87-100 Toruń. Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym przedmiotem natychmiast dokonujemy przelewu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.607768375.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot zostanie wykonany na kartę. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: poczta@antykwariat-torun.pl lub telefonicznie: +48.607768375. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta lub w przypadku płatności kartą płatniczą - na kartę w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Instagram

Facebook

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium