Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

The Marketing Plan / William A. Cohen

The Marketing Plan / William A. Cohen
The Marketing Plan / William A. Cohen

Tytuł: The Marketing Plan
Autor: William A. Cohen
Język: angielski
Adres wydawniczy: New York, Chichester, Brisbane, Tornoto, Singapore : John Wiley & Sons, Inc., 1995
318 stron
Format: 27,5/21,5 cm
ISBN: 0-471-58071-6
Masa: 794 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana.
Data wystawienia: 20.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell
The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell

Tytuł: The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
Adres wydawniczy: New Tork-Boston-London : Little, Brown and Company, 2002
301, [1] stron
Format: 21 / 14 cm
ISBN: 978-0-316-34662-7

Książka jest w bardzo dobrym stanie, nieznacznie sfatygowana okładka.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa
To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

Tytuł: To Day (Photo world) : Picturing the Word

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Londyn : Brak nazwy wydawnictwa, brak roku wydania

83, [5] stron

Format: 25/21,5 cm

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.09.2022 r.

Książka (czasopismo) jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.                                                                

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,00 zł

szt.

Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta

Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta
Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta

Tytuł: Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej
Autor: Marian Mikuta
Nakład: 8 250 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Związkowe CRZZ, 1964
154, [2] strony
Format: 20,5/14,5 cm
Seria: Biblioteka Pracownika Kulturalno-Oświatowego
Masa: 168 g
Książka jest w dobrym stanie, zawiera czarno-białe ilustracje, wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 04.08.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Tytuł: Zarys marketingu
Autor: Ireneusz Bielski
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 1996
176, [2] stron
Format: 14,5/20,5 cm
ISBN: 83-906225-0-5
Masa: 187 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 22.10.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Tytuł: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni

Redakcja: Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2010

158 stron

Format: 17/24 cm

ISBN: 9788388936920

Masa: 300 g

Data wystawienia: 19.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na kilku stronach są notatki byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

16,90 zł

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora
Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Tytuł: Zarządzanie marketingowe 
Autorzy: Stefan Bosiacki, Jan Sikora 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1997
167 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-55-6

Masa: 188 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Tytuł: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor: Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wydanie: II
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1993
161, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-85530-80-0
Masa: 279 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 07.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium