Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Menu
Producenci
Wysyłka za granicę - PayPal lub przelew zagraniczny
 
PayPal Logo

Wysyłamy książki także do klientów za granicą. Przyjmujemy płatności przez PayPal lub przelewami zagranicznymi

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketing Reklama

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Tytuł: Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor: Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Wydanie: II
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1993
161, [1] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 83-85530-80-0
Masa: 279 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 07.05.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora
Zarządzanie marketingowe / Stefan Bosiacki, Jan Sikora

Tytuł: Zarządzanie marketingowe 
Autorzy: Stefan Bosiacki, Jan Sikora 
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1997
167 stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-55-6

Masa: 188 g

Data wystawienia: 29.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni / Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna (red.)

Tytuł: Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : Komunikacja marketingowa uczelni

Redakcja: Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2010

158 stron

Format: 17/24 cm

ISBN: 9788388936920

Masa: 300 g

Data wystawienia: 19.04.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, na kilku stronach są notatki byłego właściciela.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

16,90 zł

szt.

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski

Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Zarys marketingu / Ireneusz Bielski
Tytuł: Zarys marketingu
Autor: Ireneusz Bielski
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 1996
176, [2] stron
Format: 14,5/20,5 cm
ISBN: 83-906225-0-5
Masa: 187 g
Książka jest w dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana, zawiera ilustracje w tekście.
Data wystawienia: 22.10.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

14,90 zł

szt.

Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta

Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta
Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej / Marian Mikuta

Tytuł: Wystawy i dekoracje : o twórczości wystawienniczej i dekoratorskiej
Autor: Marian Mikuta
Nakład: 8 250 egzemplarzy
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Związkowe CRZZ, 1964
154, [2] strony
Format: 20,5/14,5 cm
Seria: Biblioteka Pracownika Kulturalno-Oświatowego
Masa: 168 g
Książka jest w dobrym stanie, zawiera czarno-białe ilustracje, wycofana ze zbiorów bibliotecznych i ma świadczące o tym pieczątki.
Data wystawienia: 04.08.2018
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

24,90 zł

szt.

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa
To Day : Picturing the Word / Praca zbiorowa

Tytuł: To Day (Photo world) : Picturing the Word

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Londyn : Brak nazwy wydawnictwa, brak roku wydania

83, [5] stron

Format: 25/21,5 cm

Masa: 240 g

Data wystawienia: 18.09.2022 r.

Książka (czasopismo) jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, jest przetarta na krawędziach, zawiera ilustracje w tekście, jest napisana w języku angielskim.                                                                

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,00 zł

szt.

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell

The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell
The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference / Malcolm Gladwell

Tytuł: The Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell
Adres wydawniczy: New Tork-Boston-London : Little, Brown and Company, 2002
301, [1] stron
Format: 21 / 14 cm
ISBN: 978-0-316-34662-7

Książka jest w bardzo dobrym stanie, nieznacznie sfatygowana okładka.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,90 zł

szt.

The Marketing Plan / William A. Cohen

The Marketing Plan / William A. Cohen
The Marketing Plan / William A. Cohen

Tytuł: The Marketing Plan
Autor: William A. Cohen
Język: angielski
Adres wydawniczy: New York, Chichester, Brisbane, Tornoto, Singapore : John Wiley & Sons, Inc., 1995
318 stron
Format: 27,5/21,5 cm
ISBN: 0-471-58071-6
Masa: 794 g
Książka jest w bardzo dobrym stanie, okładka nieznacznie sfatygowana.
Data wystawienia: 20.08.2019
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

The Logic of Life / Tim Harford

The Logic of Life / Tim Harford
The Logic of Life / Tim Harford

Tytuł: The Logic of Life
Autor: Tim Harford
Adres wydawniczy: London : Abacus, 2009
272, [2] strony
Format: 19,5 / 12,5 cm
ISBN: 978-0-349-12041-6

Książka jest w bardzo dobrym stanie.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

29,90 zł

szt.

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Terminologia Marketing / Praca zbiorowa
Terminologia Marketing / Praca zbiorowa

Tytuł: Terminologia Marketing : Sprawdź swój angielski

Praca zbiorowa

Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo WILGA, 2001

47, [5] strony

Format: 30/21 cm

ISBN: 8371566107

Masa: 200 g

Data wystawienia: 08.12.2019 r.

Książka jest w dobrym, jak na używaną, stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,90 zł

szt.

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk
Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania / Zofia Mikołajczyk

Tytuł: Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania
Autorka: Zofia Mikołajczyk
Wydanie: III
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999
325, [3] stron
Format: 17/24 cm
ISBN: 830111021X
Masa: 499 g
Książka jest w dobrym stanie, ma okładkę nieznacznie sfatygowaną, wewnątrz bez śladów użytkowania.
Data wystawienia: 08.03.2024
Ald.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,00 zł

szt.

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa
Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions / Praca zbiorowa

 

Tytuł: Świętokrzyskie filmowo : Film Impressions

Praca zbiorowa

Wydanie: I

Adres wydawniczy: Kielce : Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, 2015

59 stron + CD

Format: 20,5/20,5 cm

Masa: 390 g

Data wystawienia: 01.05.2021 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma sztywną okładkę nieznacznie sfatygowaną, zawiera ilustracje w teście i płytę CD oraz tłumaczenie na język angielski.

 

mar

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

28,90 zł

szt.

Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce / Izabela Seredocha

Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce / Izabela Seredocha
Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce / Izabela Seredocha

Tytuł: Strategie marketingowe uczelni prywatnych w Polsce
Autor: Izabela Seredocha
Adres wydawniczy: Elbląg : Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 2007
266 strony
Format: 24x16,5 cm
ISBN: 978-83-89113-26-0

Masa: 452 g

Książka jest w bardzo dobrym stanie.

 

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

22,90 zł

szt.

Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Strategiczna karta wyników (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka / Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Tytuł: Strategiczna karta wyników  (Balanced Scorecard) : Teoria i praktyka
Autorzy: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2011
308, [1] stron
Format: 15,5 x 23 cm
ISBN: 83-7641-433-1

Masa: 409 g

Data wystawienia: 01.02.2015

Książka jest w bardzo dobrym stanie. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

48,90 zł

szt.

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski

Tytuł: Strategia produktu 

Autor: Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski 

Wydanie: I

Adres Wydawniczy: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994

178, [2] stron

Format: 14,5/20,5 cm

ISBN: 8320809665

Masa: 230 g

Data wystawienia: 03.01.2024 r.

Książka jest w dobrym stanie, ma miękką okładkę, nieznacznie sfatygowaną.

mar

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,00 zł

szt.

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter
Public Relations - kreowanie reputacji firmy / Zbigniew Zelter

Tytuł: Public Relations. Kreowanie reputacji firmy [prywatyzacja]
Autor: Zbigniew Zemler
Adres wydawniczy: Warszawa : Poltext, 1992
Wydanie pierwsze
144, [8] stron
Format: 11,6 / 16,2 cm
Masa: 154 g
ISBN: 83-85366-33-4
Książka jest w dobrym stanie, okładka jest lekko zabrudzona i sfatygowana. W środku książka jest w dobrym stanie, posiada liczne czarno-białe wykresy w tekście. Blok książki jest zabrudzony.
Data wystawienia: 15.02.2022
Zos.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,00 zł

szt.

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski
Prezentacja siebie i firmy / Julian Nadolski

Tytuł: Prezentacja siebie i firmy 
Autor: Julian Nadolski 

Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, 1996
178, [25]  stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-86827-43-2
Seria: Biblioteczka Menedżera i Służby Pracowniczej

Masa: 252 g

Data wystawienia: 10.09.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

18,90 zł

szt.

Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych / Ireneusz Bielski

Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych /  Ireneusz Bielski
Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych / Ireneusz Bielski

Tytuł: Praktyka zarządzania marketingowego : Poradnik dla służb marketingowych
Autor: Ireneusz Bielski
Wydanie: I
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : TNOiK, 1996
178, [2] stron
Format: 14,5 x 20,5 cm
ISBN: 83-85731-21-1

Masa: 200 g

Data wystawienia: 27.04.2015

Książka jest w dobrym stanie. Lekko sfatygowana okładka. Czarno-białe ilustracje w tekście. Książka została wycofana ze zbiorów bibliotecznych i posiada świadczące o tym pieczątki.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

12,90 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium